Not resolved
1.0
Details
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Warranty
1 comment

I ordered about 15 items from the sight. Nothing looked as I did on the website.

The sewing was unprofessional. I have attached on of the many horrible dresses I received.

As you can the material is cheap and the buttons are not even seen in the right spot. With almost 300 dollars spent they are only willi g to give me 11.00 dollars back.

Review about: Rosewholesale Dress.

Reason of review: Bad quality.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Gina2
#1217209

Dear customer,

I want to apologize for the problems you have experienced.

Rosewholesale offers a 30 days warranty to return the products to us for a refund or exchange.

To know more about it, please review our warranty and return policy on our website:http://www.rosewholesale.com/m-article-id-16.html.

Our team has reviewed your complaint and will offer you a solution.Could you please provide us your order number?

Thank you very much for your cooperation. Best Regards Rosewholesale Customer Service

You May Also Like